4 Ağustos 2009 Salı

Deli Değilim

Herkese olurmu bilmiyorum.İlgilenmiyorum.Ama bazen Düşünüyorum ben delimiyim diye.Kafam çok düşünüyor,sürekli içinde cümleler,dialoglar alırım veririm ben seni yenerim.Konuşuyor işte kendi kendine almış karşına kendi gibi bir manyağı.Ama ben deli değilim.Soğuk almış olabilirim.Bu konuyla fotoğrafı bağlıycam şimdi.Deliliklerimden biride içimde olduğuna inandığım bir çocuk.O şu sıralar bir tarafıyla gülüyor bana korkaksın işte korkak korkak.Küçükken korkmadığım dönme dolabdan koca kız oldum şimdi korkuyorum.Eskinin vermiş olduğu cesaretle bindim ama gerçekten benimle dalga geçtiği kadar var çok korktum.Büyüdükçe kalınlaşması gereken savunma mekanizmam git gide inceliyor.Buda benim küçükken korkmadığım şeylerden şimdi korkmamı sağlıyor.Herhalde böyledir.Yani başka birşey gelmedi aklıma.Neyse bu aralar çok fazla duman dinliyorum en iyisi biraz sibel can dinlemek .Hadi bütün aşklar alaturka inadına inadına darbuka.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe