11 Ekim 2012 Perşembe

Bol Fotoğraflı Post ; Oğlumun Sade Odası

Çoktandır bu postu açmak istiyordum ama fotoğraf çekme işi oyalıyordu beni.Sonunda uğraştım ama fotoğrafları cep telefonumdan çektiğim için çok net çıkmadı sanki :)

Bu bebeğimin ilk günlerinde yanımda kalması için aldığımız mother care ufak beşiğimiz iç nevresiminide almak istedik ama kalmamıştı bende kendim diktirdim kumaşçıda ölçülerine göre
Şimdide oğlumun bütün gösteriş ve renklerden uzak sade odası.Sadece perdelerinde biraz renk kullanmak istedik çok beyaz ruh gibi olması diye :) Mobilyaların hepside ikeadan.





Fotoğraflarda var ama bunlarda benim etaminden kendi yaptığım beşik kırlentleri , çekmece içlerine ve odasına yaptığım lavanta keseleri.Bu arada alt açmanın üzerindeki çerçevelerin içlerindeki etaminleride ben yaptım :)






2 yorum:

  1. Çok güzel bir oda olmuş güle güle sağlıkla odasında hep güzel vakitler geçirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkür ederim oglumla salı günü kavuştuk cok sükür simsi alısmaya calışıyoruz :-)

    YanıtlaSil

Special design for Sabun Ruhu by GeCe