6 Ekim 2012 Cumartesi

Günlük Süt


Hamileliğimden öncede süt içmeyi severdim.Ama nerdeyse hiç içmezdim ki zaten sadece soğuk süt içebiliyorum nedense sıcak sütten nefret ederim.Ama hamile kalıp kalsıyum alman cümleleri ortalıkta dönmeye başlayınca mecburen hergün süt içmek zorundaydım.Önceleri çok zorlandım halbuki sevdiğim birşeydi ama zorunluluk hissi sıkıcı geliyordu bana.Bir bardak içiyordum sadece ve yarım litre alıyordum marketten.Gel gelelim ki şimdi o kadar süt iç süt iç baskısına rağmen gerçekten süt içmeye inanılmaz alıştım artık büyük bardakla iki bardak içip sütü bir litre almaya başladım.Hatta evde olmayınca çok özlüyorum onu  :) Böyle kana kana içmek hissi geliyor bazı sabahlar :D Umarım hamilelikten sonra da devam ettirebilirim bu alışkanlığımı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe