4 Ekim 2012 Perşembe

Çantanımız Hazır

Artık 39.Haftamızdayız ama ben çantamı daha dün hazılayıp bitirdim.Aslında ihmal biri değilim özellikle bebeğim konusunda ama bu konuda biraz acele etmek istemedim.Bütün eşyalarımı hazırladım yıkanıp ütülendi sadece çantada toplanması kalmıştı onuda eşimle birlikte eksiksiz hazırladık.Neler koydum kısaca bahsetmek istiyorum.Bebeğim için bir takım hastane çıkışı sonra iki de ayrıca tulum takımları sonra 4-5 tane içlik zıbın,battaniye,minik ayakları üşümesin diye birkaç tane çorap,bebek bezleri,ıslak mendil,kusmalara karşı mendiller kendim içinde bir tane pijama bir tanede gecelik, bir tane sadece pijama altı sonra sabahlık,iki tane rahat giyimli terlik ve englısh homedan aldığım patik renkleri giyeceklerime göre ayarlandı,lohusa tacım,üşürsem diye çorap,kadın pedleri,tarak,deodarant,küçük şişelerde şampuan ve saç kremi,havlu,göğüs pedleri ve göğüs ucu kremi,iç çamaşırları ve emzirme südyeni 2 adet herhalde bu kadar umarım bir eksik çıkmaz hastanede karşımıza :) Artık günlerimiz sayılı ve sadece bekliyoruz gününü bilmeden.Umarım bir aksilik çıkmadan kavuşuruz oğlumla.

Sevgilerimle..

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe