30 Nisan 2010 Cuma

Abra Kadabra


Hokus pokus mu yazmalıydım acaba başlığa ilgi çekmek için.Neyse geç başlığı maksadına gel.Aslında başlıkla ne alakası var onuda bilmiyorum ama yazdık işte.Eleştirmeyi seven ve bu eleştirdiklerine geri dönüş yapıp aynılarını yapabilen enteresan bir toplum evladı olduğum geldi düşündüğüm anlardan birinde.Herşeyi eleştiriyoruz o onu giymiş oda giyilirmiy miş bu bunu sevmiş aman oda çirkinmiş miş miş miş ..
Yapmıyorumuyum bende yapıyorum :) Meselenenin indirgesi şu aslında bu eleştirdiğimiz herşey biz eleştirdikten sonra bir duman bulutuyla yok olsa poffffffffff.. Ne yapardıkacaba ?
Yada belkide dünya bir toz bulutundan ibaret olurdu büyük ihtimal ne kalacak ki geriye biz bu kadar eleştirmeyi severken.
Mesela ben şuan converssiz kalır büyük acılar çekebilirdim.Düşünmek lazım aslında eleştirirken birkaç zaman sonra kendimizinde yapabilme ihtimali olduğunu.Neyse kendime nasihat ediyorum sen Düşün kızım düşün..

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe