29 Temmuz 2009 Çarşamba

All my life

Bu konuda yazı yazmak için senelerce bekledim diyebilirim.Herhangi bir yere yazamazdım böylesine unutulmaz dünleri.İki erkek çocuktan sonra doğan ben onlar ne yaparsa yapmak mecburiyeti taşır gibi tam bir batman bağımlısıydım.Şimdi batman dedikten sonra parliament sinema kulubünden bahsetmezsem starın lacivert logosuna suç işlemiş gibi olurum.Çünkü hafızamda kalan çok az şeylerden biride parlıament pazar gecesi sinemaları ve batmanle jokerin sonu gelmez düşmanlıkları.I love batman ,I love joker.Bitişdeki jenerik müziğini dinlemeden ekranın başından bizi kimse ayıramazdı inanamazdık herhalde filmlerin bittiğine.Sonra hooop sırayla banyoya.Zevkle izlenmiş kimi sahnelerini anlayamadığım filmlerden sonra çekilirmiydi buharlı banyo.Hele yarının ilk okul günü olacak olması.
-Ben yapmışmıydım matemetik ödevimi.Neyse yapmadıysam anneme çaktırmayım da zorla yaptırmasın ( iç ses)
Bu kadar bahsetmişken videosunu da ekliyorum birlikte analım pazar gecesi sinemalarını ve sevgili kahramanımız batmanı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe