31 Temmuz 2009 Cuma

Biraz Ben



Biraz benden bahsetmek istiyorum.Kimseyi mecbur bırakmadan kendimi anlatmak.Hayatımdaki en büyük hayalim galiba üniversite okumak ve sanatçı olmaktı. Biliyordum sanat yapmak için doğmuştum.Anadoludan gelen mustafa ve ailesinin büyük kızı sanatla ilgilenmek istiyordu.Resim yapabilirdim,yazı yazabilir,rol yapabilir,fotoğraf çekip müzikle ilgilenebilirdim yada kendi köşesinde yazan bir gazeteci.Tiyatro sahnelerinde aç kalıp perdelerle ısınabilirdim.Ama olmadı.Henüz bunları yapacak bir ben ve ailem yoktu.Güçlü değildimki ailemin gücü herhangi bir bölümdeki üniversiteye bile yetmedi.Okuyamadım.Birşey itiraf ediyorumki bazen lise mezunuyum demekten utanıyorum.Çünkü her lise dedikten sonra hayallerim, yapamadıklarım ve engellendiklerim geliyor.Tam burda kayışı kopardım ve ben hayattan vazgeçtim.Olduğu gibi önüme getirildiği gibi yaşadım.Uğraşmadım,istemedim.Neyse kaldığım yerden yapabilirimde diyemiyorum çünkü pişmanım.Yapmadıklarım ve uğraşmadıklarım için.Ama bu sabah sanki bir dokunuşla uyandım ve yapmak istediklerim için uzun zamandır heyecanlandım.Sanki istiyordum.Şimdi bile yapmak istediklerim yüzümü güldürebiliyor.Zamanı bekleyemeyecek kadar heyecanlıyım.İstiyorum.En başta eğer aşağıdaki bahsettiğim konudaki az yemek yeme sanatını iyi yapabilir ve zayıf bir yüze sahip olabilirsem kısa saçlara sahip olmak istiyorum.Tamam natalie portman kadar güzel bir yüzüm olmayabilir ama en azından gülmeyi seviyorum eminim yakışıcaktır.Sonra yan fülüt çalmak.Uvvv kulağa ne kadar hoş geliyor.Müzik yapmak ,müzikle uğraşmak belki sonra bir grup üyesi olmak.Belki yan flüt kursundan sonra resim kursuyla devam edebilirim.Aslında okadar çok şey yapmak istiyorumki.Yazı yazmak,bir sürü müzik aleti çalmak,sinemayla ilgilenmek.Bir sürü ama bir sürü kitap okumak.Evet yaşlandım biraz yada geç kaldım ama beni korkutan bu değil. Hepsini yapamadan ölmek ve bukadar şey peşinden koşarken cenneti ıskalamak.Şimdi ben hangisinden başlamalıyım?

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe