29 Temmuz 2009 Çarşamba

Masum mor menekşe

Depresyonun varolduğunu sandığım günlerde benimde yolum düştü doktorlara.
Nedir derdin ?
Böyleyken böyle doktor bey
Al iç şunları kafan yerine gelip ben doktora gitmiyorum ya diyene kadar
Kaç ay sürer
Ne biliyim ben senin derdin ne.
Benimkisi 5ay sürdü.Sevgili dert ortağım kafa yapıcım cipralex.5ay kullandıktan sonra ben iyileştim ya diyip bıraktım bir dahada görmedim yarım kalan kutu ilacı.Dolabı karıştırırken elime geçtiğinde o eski günlerimi hatırlamak için açtımki hap kutusunu bıraktığımdan çok daha az vardı.Eriyormu lan bu haplar derken işin özünü anneme sorarak öğrendim. Mor menekşelerinin yapraklarını solgun gören annem dahiyane bir fikir ile benim yarım kalan depresyon haplarımı 12 saatte bir tok karnına menekşelerine gömmekteymiş.Bir bakıma haklı gibiydi bazı çiçeklere doğum kontrol hapı içiren komşularını düşündükten sonra.Yalnız karar veremediğim bu cipralex davasını hangi soruyla bitirmem gerektiğiydi.
ilk seçenek ; Anne ya menekşeler hiç depresyona girer mi ?
ikinci seçenek ; Anne ya menekşeler hiç hap kullanır mı ?

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe