31 Temmuz 2009 Cuma

Az Yemek Yeme Sanatı


Bu konuya bir sürü başlık yazabilirdim.Rejimdeyim , diyetteyim,manken olmak istiyorum gibi .Hep bir sanatçı olmak isterdim ki bu başlıktan sonra artık bende bir sanatçıyım.Hormonlarımın dengesizliği ve benim aşırı harektsizliğim yüzünden az yemek yemek zorundayım.Bazen seviyorum bu durumu kendimi formuna dikkat eden cemiyet kadınları gibi hissediyorum.Nişantaşında yeşil çay içip solaryum randevularını düşünen.Neyse bu sanatı en iyi şekilde icra etmek şuan en büyük arzum.Sanatçıları koruma ve kollama derneği kardeşliği.
Son olarak fotoğrafa bakarken keşke dedim eski yabancı filmlerdeki kadınlar gibi korseleri içimize değilde elbisenin dışına giyebilseydik.Ne güzel, korsem göründümü lan acaba derdide olmazdı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe