30 Temmuz 2009 Perşembe

Liste Kabarık

Annem kız kardeşimle bana İslamı sevdirmek için hep iyi şeylerden güzel şeylerden bahsederdi.Belli bir yaşa kadar cehennemden haberim yoktu .Bu iyiymiş ölürsem iyi savunma yaparım bundan.Gel gelelim cennete.Onun hakkındaki ilk bilgiler ise köşklerin,başında çemberleri olan meleklerin,çiçeklerin olduğu ve ne istersek hemen önümüze gelebilecek harikalar diyarıydı.Ozamanlar tek istediğim bir tepsi muzdu.Neydi bendeki bu muz açlığı.Meleklerin işin gücü yok bana tepsi tepsi muzmu taşıyacaklardı.Orası benim umrumda değil ben iyi bir müslüman olmuş cenneti haketmişim kardeşim isterim muzumu.Büyüdükçe listem kabaracağına günahların çokluk göstermeleriyle liste miste kalmadı.Hatta cennet umududa.Ama bugün tekrar liste yapma kararı aldım.Öldüğümde yanıma gömülsün vasiyetimdir.Cennetin kapısına kadar kaçıp içeri girmeyi becerirsem hiçbiri eksik kalmasın.
İstenecekler ;
1- çikita muz burdakinin eniyisi. orda marka varmı bilmiyorum gidince fikrimi değiştirebilirim.
2-Bisiklet önünde sepeti olan cennetten topladığım çiçekleri koyarım.
3-Ailemde gelsin yanıma onlara yan köşkü hazırlatır salarım çayıra bayıra.Yoksa boğazımdan geçmez muzlar.
4-3G li cep telefonu ve sınırsız internet.Öldüm bu faturalardan.Tel hattıda konturlu olmasın.
5-Sadece bana çalışıcak bir kuaför salonu.Fön çektiricem lan paso.Hurilerin güzelliği yanımda sönük kalmalı.
6-Büyük bir sinema salonu.Çoluk çocuk cennettekiler toplanır gideriz.Cennete düşmüş yönetmen varsa yanıma onu alırım.
Tamam ya kalanına orda karar veririm.Bekle beni cennet.Cennetin kızı geliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sabun Ruhu by GeCe